2014. október 8., szerda

666 !

Tudom, hogy más blogokon 100, 200, 500 meg 1000, sőt 100 000 oldalmegjelenítés után szokás kiírni, de szerintem a 666 sokkal menőbb! :D
Ugyanis ma este elérte a blog PONTOSAN a 666. megtekintését! *cheers up*
Tudom, elég gagyi kis szám, de ilyen sem lesz többet...
És akkor zárójelben és halkan ajánlanék egy zenekart, akiknek viszonylag sok számukban szerepel az Ördög. És rockot játszanak. Két nappal ezelőtt mutatta nekem egy nagyon jó barátom, és azóta imádom őket. Tenacious D. Ha valakit érdekel, hallgassa meg a Classico-t (én ezt hallottam először, és azonnal tudtam, hogy ez VALAMI), vagy a Beelzeboss-t, esetleg a Kickapoo-t. :)  <3

2 megjegyzés:

  1. exorcizamus te omnis immundus spiritus omnis satanica potestas omnis incursio infernalis adversarii omnis legio omnis congregatio et secta diabolica ergo draco maledicte ecclesiam tuam securi tibi facias libertate servire te rogamus audi nos

    a blogod már sátánmentes ur welcome

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. Ennél jobb főpapnőtársat keresve sem találnék. *dolga végezetten hátraveti lenőtt Sammy-s haját*

      Törlés